top of page

Studietur 21.08.2016 - 25.08.2016
New York: Digital media and advertising models

FULLTEGNET
Om studieturen

Vi skal møte selskaper som New York Times, Conde Nast, Adform, Mike Moran Group, Hufftington Post, Falcon, IO og Grey Advertising.. Programet vil bli fintunet etter deltagernes ønsker og alle deltakere vil bli invitert til å spille inn temaer. 

Studieturen er i samarbeid med Danske Medier. 

Destinasjon

I New York City finner du noen av de største og mest betydningsfulle selskaper i verden. Her er hovedkontoret til en rekke aviser, magasinutgivere, TV- og radioselskaper, i tillegg til startupbedrifter og innovasjonsselskaper. 

New York tilbyr inspirasjon for entreprenører. Et fantastisk reisemål for å utvikle forretningsideer, innovasjon og nettverk. 
 

Alle som besøker New York får energi, nye ideer og tanker som de bringer med seg hjem for å utforme bedre løsninger, møte nye utfordringr og utvikle forretning hjemme. 

Praktisk informasjon
  • Studieturen koster DKK 16.000,- (NOK 20.000,-) for medlemmer av New Media Network eller Danske Medier. (Prisen for øvrige deltakere er DKK 18.000,-). Inkludert er overnatting på firestjerneshotell i New York, et akademisk sterkt program med besøk til noen av de mest relevante selskapene, oppstartsmøte, frokoster, luncher og middag, samt transport underveis i programmet. 

  • Fly til og fra New York, samt transport til og fra flyplass etc. er ikke inkludert.  

  • Denne turen er fullbooket. 

Kontakt oss for påmelding eller mer informasjon

Success! Message received.

Du kan også kontakte vår prosjektleder Janice Gundersen direkte. 

 

janice@newmedianetwork.no


+47 480 60 620

bottom of page