Rebuilding trust and delivering transparency, suitability and viewability

March 08, 2018

Siste post på konferanseprogrammet! Hvordan kan bransjen overvinne fortiden og bygge opp igjen tilliten som eksisterte før programmatisk ble en vesentlig del av annonseringen. Hvordan kan medieeiere og byråer jobbe sammen for å få klientene tilbake, og sikre at annonser blir sett på rett tidspunkt av de riktige personene?
I panelet sitter:

Sam Tomlinson, Partner, Media Insight & Assurance, PwC UK

Phil Smith, Director General, ISBA

Sue Unerman, Chief Transformation Officer, MediaCom

Ben Walmsley, Digital Commercial Director, The Bridge at News UK

How to build a successful e-commerce strategy with specialist brands

March 08, 2018

Om å bruke data og innsikt til å skape inntekter. Ved Andy Clough, Global Brand Director for What Hi-Fi?

A formula for success: Diversifying revenue streams and digital acceleration

March 08, 2018

Claire Blunt, Chief Operating Officer i Hearst UK med temaene:

  • Å utnytte kraften og tilliten til kjente merkevarer på tvers av plattformer

  • Å maksimere datainnsikt og redaksjonelt instinkt for å nå nye målgrupper

  • Aktivering av iinnholdssamarbeid mellom merkevarer

Lunsjpause

March 08, 2018

Det er nå lunsjpause under andre og siste dag av konferansen. Konferansen starter opp igjen 1445 norsk tid.

Digital transformation and optimisation (CRO) in Media

March 08, 2018

På scenen står Matthew Roach, Director of Optimisation (CRO), Analytics & Data Science, Sanoma Digital

How ESI Media uses real-time data to inform advertising campaigns

March 08, 2018

Med lanseringen av ESI RealTime kan ESI Media nå kjøre reklamekampanjer mot populært innhold og målrette individuelle artikelr mot publikum med skreddersydd, kreativt innhold. Ved Jo Holdaway, Chief Data Officer, ESI Media: The Independent and London Evening Standard

Content in context – leveraging artificial intelligence for success

March 08, 2018

Om å utnytte kunstig intelligens for å skape bedre innhold. Ved Dale Lovell, Co-Founder, ADYOULIKE

The Big Interview: Time Out – a 50 year old start up

March 08, 2018

Time Out ble etablert i 1968 i London og er nå til stede i 108 byer i 39 land, og hjelper millioner av mennesker over hele verden til å kunne oppleve mest mulig av byen. Ved Julio Bruno, Chief Executive, Time Out Group plc.

Ad fraud – The right approach to a growing problem

March 08, 2018

På scenen står James Hilton, Global CEO og grunder  i M&C Saatchi Mobile. og temaet er annonsesvindel.

The Rebel Alliance: Can cooperatives compete against the duopoly?

March 08, 2018

Dagen starter med et panel som skal drøfte allianser. Er allianser løsningen på den nåværende trusselen?

I panelet sitter:

Fiona McKinnon, General Manager, The Pangaea Alliance

Piers North, Digital Director, Trinity Mirror

Laurel Kaye, Head of Digital Display, Wavemaker

Dag 2 er i gang

March 08, 2018

Deltakere og foredragsholdere gjør seg klare for å gå i gang med dag 2 av konferansen Digital Media Strategies 2018. Det er mye spennende på programmet i dag, som du kan se her.

Dag 1 er over

March 07, 2018

Dag 1 av konferansen Digital Media Strategies 2018 er over. Her kan du se programmet for i morgen.

Meeting demand: Harnessing AI to support local and regional news output

March 07, 2018

Temaet er kunstig intelligens for å produsere nyheter. Sesjonen ledes av Peter Clifton, Editor in Chief, PA.

Using data to deliver personalised and relevant content

March 07, 2018

Andy Kulina, grunnlegger og CEO i StylePoints forteller om å bruke data for å tilby personlig og relevant innhold.

Audience and your purpose: Vision and purpose trumps views

March 07, 2018

Denne sesjonen vil drøfte hvordan innhold gjennom video kan skape ekte tilhørighet, arv og merkevarekjærlighet.

Sesjonen ledes av James Kirkham, leder av COPA90

500 000 støttespillere i 2017

March 07, 2018

Her kan du lese pressemeldingen The Guardian sendte ut da de nådde 500 000 betalende støttespillere

The Big Interview: Guardian’s Reader First Strategy

March 07, 2018

Stadig flere utgivere ønsker å diversifisere sine inntektsstrømmer. Guardian News and Media har vært i forkant av denne strategien. I november 2017 kunngjorde de at de nå har over 800 000 betalende støttespillere og at over halvparten av inntektene nå kommer direkte fra leserne. 

Anne Bateson er chief customer officer for Guardian News and Media, og er ansvarlig for leserfokuserte inntekter, inkludert medlemskap og abonnement. Hun gir oss historien historien om Guardians strategi fra innsiden.

10 spådommer om podcast

March 07, 2018

At det kommer stadig flere enheter med stemmestyring er forventet å gi flere lyttere til podcast.
Her er AdAges 10 spådommer om podcast dette året.

Monetising audio

March 07, 2018

  • 5,5 millioner lytter til podcast hver uke i Storbritannia

  • 40 % av husholdningene er forventet å eie en stemmeaktivert enhet i 2018

  • 95 % får med seg annonsene i lydstrømmer

Lyd blir stadig viktigere.. Hvordan bruke det for å øke inntektene? Sesjonen ledes av Ryan Rummery, Head of DAX, digital & mobile, Global

Lunsjpause

January 07, 2020

Det er nå lunsjpause i konferansen DIgital Media Strategies. Neste post på programmet er Monetising audio: Creating a new revenue stream through the Digital Audio Exchange (DAX). Ryan Rummery, Head of DAX, digital & mobile, Global forteller om podcast og inntektsmuligheter med lyd.

The Book Family

March 07, 2018

Hvordan vertikaler med redaksjonelt innhold med høykvalitetsinnhold kombineres med strategiske  partnerskap for annonsering. Ved Lars Moll, General Manager Brand Partnerships & New Business, Axel Springer Digital News Media GmbH & Co. KG og Michael Beck, Head of Content Verticals, SPRING Axel Springer Digital News Media GmbH

The Telegraphs visjon og sterke satsing

March 07, 2018

The Telegraph skal ansette nesten 40 nye journalister i år og har sterke ambisjoner. Du kan lese mer om denne satsingen her.

Diversifying into Commerce – How The Telegraph is pioneering new ways of monetising content

March 07, 2018

Storbritannias ledende kvalitetsavis, The Telgraph, avduket nylig en distrig ny visjon og strategi for å sikre en bærekraftig fremtid for kvalitetsjournalistikk. Sesjonen ledes av Peter Lindsay, Chief Strategy Officer i The Telegraph

Ad blocking update and effective mitigation strategies

March 07, 2018

En oppdatering på annonseblokkering. Det vil også reflekteres rundt effektive strategier for utgivere å tjene penger på akkurat denne gruppen, som blokkerer annonser. Sesjonen ledes av Nick Flood, Deputy MD, Dennis Publishing

Challenging and changing perceptions

March 07, 2018

Om bruk av smart reklame, smarte mediekjøp og toppmoderne teknologi for å sikre fremtiden til mediemerkevaren. Ved Mark Beard, Senior Vice President, Digital Media & Content Strategy i The Economist

Turning images into premium inventory

March 07, 2018

Jorge Poyatos og Sergie Tallón i Seedtag snakker om å gjøre bilder til en del av premiumvarelageret.

Exploring the trends and innovations shaping the future of media

March 07, 2018

Hvilke trender og innovasjoner former fremtidens media? Det sees 5 år frem i tid for mediebransjen.
Foredraget holdes av Trevor Hardy, Chief Executive i The Future Laboratory.

Creating sustainable revenues: Innovation and evolution of the blended revenue model

March 07, 2018

Dagens første panel skal drøfte hvordan skape bærekraftige inntekter, innovasjon og utvikling. I panelet sitter 

Zillah Byng-Thorne, Chief Executive, Future Plc

Kevin Costello, Chief Executive, Haymarket Media Group

Christine Petersen , Chief Executive, Time Out Digital

James Wildman, President & CEO, Hearst Magazines UK

Vi er på plass i etc.venues County Hall

March 07, 2018

Konferansen holdes på Southbank ved Themsen., nært the London Eye, The Houses of Parliament og Big Ben og er med det et av Londons mest sentrale distrikter. Her kan du lese mer om området Southbank.

Vi følger Digital Media Strategies

March 07, 2018

Konferansen Digital Media Strategies 2018 går av stabelen i London 08. og 09. mars. Vi følger konferansen og gir deg løpende oppdateringer. Dagens program begynner klokken 09 norsk tid. 

1 / 1

Please reload

Vi følger Digital Media Strategies 2018